Sötsug och småkryp

Onsdagar är jobbiga. Dagen börjar med 3 långa lektioner som man alltid plågas igenom samtidigt som man tänker på mat i princip hela tiden. Och nej, det är inte bara jag och mitt sötsug. Alla klagar på hur hungriga de är.

Efter skolan träffade jag agnes en stund. hon hade fått för sig att jag skulle ha något "söt klänning" hon kunde låna men hur mycket jag än sa att jag inte äger sådana plagg ville hon ändå rota runt i mitt rum. vilket jag självklart lät henne göra. Hon gick hem 15 minuter senare med en kjol i handen. Hoppas den passade bra gumzz !

Nu har jag äntligen hittat sladden till min kamera också, haha. Dock fanns det inte så många bilder som jag trott på den. Enda värdiga bilden jag kunde hitta var från kvällen på stan med Hampus och några. Trevlig kväll det där.

Hampus och Patric kände skulle bada tydligen..


Alla kryp vi hittade igår! Mysigt va..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0