Stackars liten blondinbella

Äntligen hemma efter en superbra, men lång dag. Skolan började tidigt på morgonen som vanligt, men 4 lektioner senare var jag fri och det var dags att träffa agnes igen. Vi köpte glass och tog en liten stads-promenad i solen. Hittade även en tuff affär i gamla stan där jag ska inhandla en tetris-tshirt nästa vecka. Jag vet att jag inte passar i t-shirtar, men den var ascool, lätt värt att  se lite rolig ut.

Även kvällen spenderades hos bästavän. Kladdkaka och filmen Mean girls fick underhålla oss. och sånt sitter ju aldrig fel. Som de flesta fredagar är jag astrött och därför var det skönt med ännu en "chill-kväll".

Läste nyss att blondinbella har blivit utsatt för hackers och att hon möjligtvs aldrig får tillbaka sina gamla inlägg. Lätt att skratta åt, jag vet. Men jag tycker faktiskt ändå lite synd om henne. Vad är det lixom, typ 3 års dagsbok helt försvunna. Kan inte vara helt lätt. Fast man kan ju tycka att hon borde fixat lite backups. Men alla kan ju inte vara lika smarta som mig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0