Statistiken är på topp

Grov sarkasm. Vet inte varför jag bloggar egentligen, med tanke på antalet läsare. Men det är nog mera  för min egen skull skulle jag tro. Ibland måste man ju tänka på sig själv.

Nationella i Engelska igår, uppsatsdelen var det minsann. Dumma ämnen var det. Skriv om din dator, eller skriv om din dator. Vilket jag gjorde förra året. Så det blev en nästan identisk uppsats med den jag skrev förra året. Menmen, gick ändå rätt bra.

Jag har hittat sötaste klänningen att ha på min kusins bröllop i sommar. de flesta vet nog vilken det är, eftersom den går på tv-reklam, men jag vill ha den ändå.


Grymt söt.
Dags att ladda kameran och dra ut och fota lite för en gångs skull nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0