The reader

Tjolahopp ! Jag står just nu och fixar lite ungspannkaka åt mig och lillasyster. Riktigt uttråkad är jag, har varit hemma ett par timmar nu eftersom vi bara hade en lektion idag och det var  som sagt Kemi-prov som gick hyfsat fort att genomföra. Svårare än jag trodde var det, men jag löste ändå alla uppgifter. YAY.

Middagen är klar om ca 30 minuter, då ska jag äta. Sedan ska jag fixa till mig lite (med tanke på att jag ser rätt udda ut efter en powernap i soffan) och efter det är det dags att möta upp agnes för att åka på årets första förhandsvisning. Filmen som visas är The Reader som tydligen nominerats till ett par oscar och kanske även vunnit någon, jag är inte så insatt lixom. (höhö)

Hoppas att den är bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0