Du kan inte se mig, jag är suddig

Agnes kom hem hit till mig igår kväll vid 6 och vi började sminka oss och välja kläder inför "glitter-tjejkvällen" hos Lise som jag förövrigt aldrig träffat tidigare. Vid 8 tog vi bussen till Sickla och den superduperfina lägenheten där kvällen skulle spenderas.

På bordet stod det tusen olika frukter uppskurna i bitar och smält choklad (både ljus, mörk och vit, haha!). Efter att ha fått veta massa rolig info om folket där i leken "jag har aldrig..." dansade vi lite och sedan gick jag och agnes ut för att möta Sebbe och några som vi spanat in på balkongen mitt emot, haha. Det var också skoj, speciellt ordet kastrull. Senare fick vi skjuts hem, (skönt att slippa ta bussen) och vi somnade nästan på en gång.

Idag har vi bara segat. Hyrde filmen Kung Fu Panda som jag alltid velat se men aldrig gjort. Den var faktiskt  både bra och rolig. Sen somnade vi i soffan.

Nu har jag precis kokat lingonsylt (tusen vuxenpoäng) och även bakat en kladdkaka eftersom syster ville ha en. Och nu är hon inte hemma.. typiskt småsyskon.


Här skulle det egentligen varit bilder från gårdagskvällen, men jag hittade inga så det får bli endast text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0