Fika med bästaste Emelie

I natt sov jag hos Agnes och därför spenderades morgonen på hennes altan med god frukost och skinande sol. Några timmar senare smsade Emelie och sa att hon var vaken. Eftersom vi bestämt att vi skulle ses idag packade jag ihop mina saker och gick hem, fixade i ordning mig och tog mig till stan där Emelie väntade.

Vi vandrade runt på ung 08 ett tag och "beundrade" alla småfjortisar innan vi  tog en fika på mitt jobb. Sedan blev det lite shopping och ett fotoalbum med plats för 300 bilder fick följa med mig hem. Efter det skiljdes vi åt i slussen och bestämde att vi skulle ses snart igen, vilket är bra tycker jag. För hon är helt underbar ska hon veta.

Ikväll har jag fixat lite mer i mitt rum, t.ex. sattit upp tvn på väggen, så nu är det helt klart här inne. Och bra blev det också.
Nu ska jag fortsätta titta på The Island på tv och sedan inviga min nya säng.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, gulle! du är underbar du med ska du veta, love you <3

2009-08-14 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0