Första dagen i 2an

Imorse gick alarmet på mobilen igång vid halv 8 och jag snoozade till kvart i 8 innan jag var tvungen att gå upp och åka iväg till skolan. Bara att börja vänja sig vid att somna senast 11 och gå upp halv 7...

Första skoldagen var helt okej, lite kaos med våra studieplaner som inte stämde någonstans. Jag saknade 4 kurser, så jag måste sätta mig och gå igenom allt och snacka med metorn imorgon.

Efter den korta skoldagen tog jag och några av tjejerna en fika på mitt jobb innan vi skildes åt. I Slussen träffade jag Robin som jag inte sett på flera månader, så det var skoj.

Nu har jag precis gjort lämplighetsundersökningen på pliktverkets hemsida så i november får jag veta om jag är "lämplig" nog att göra lumpen, som jag inte kommer göra anyway, men det är ju kul att veta om man duger iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0