Fullspäckad lördag

Hemma igen från Herrön. Igår blåste det som tusan och dessutom var det kallt. Därför satt vi mest inne och spelade kort och hade det trevligt. Idag regnade det lite men sen blev det sol. Dock precis när vi skulle åka hem.. Och nu är det molnigt igen, haha!

Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka. Snart ska jag gå över till pappa och sedan vidare till barndomsfamiljen där det är 50års firande minsann. Så både mamma och pappa ska dit eftersom vi lärde känna födelsedagsbarnet när mina föräldrar fortfarande var gifta.

Senare ikväll ska jag kanske åka ut till Gustavsberg och träffa Simon. Men jag får se om jag orkar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0