Fullspäckat

Känns som om jag inte riktigt vill blogga när jag inte tagit någon passande bild. Nästan som om jag skäms.
Men idag har jag iallafall haft fullt upp minsann! Först vaknade jag med en stor lust att städa. Så då gjorde jag det i ett par timmar.

Sedan åkte jag till Belinda där jag fick se hennes bror utan tröja (haha) innan vi pyste vidare till Natalie. Alltså jag och Belinda, inte brorsan. Där mötte vi upp tvillingarna och båda Natalie och Nathalie (märk h:et i andra Nathalie), köpte mat och gick hem och grillade. Vi fyllde kvällen med skratt och diskussioner innan tvillingarnas pappa kom och hämtade oss.

Jag blev avsläppt i Kungsträdgården där jag träffade Hampus och lite annat skoj folk. När de drog hem jag och hampus mot slussen och på vägen började en kille vid namn Konrad snacka med oss, söt som tusan, dock 15 år och halvpackad.

Nu är jag iallafall hemma och ska titta på ett avsnitt Bones innan jag sover ! Så godnatt.



Nu hittade jag en bild iallafall, som kanske inte riktigt passade till inlägget, men som jag lekte lite med i ps ändå. Have fun.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha konrad 15 år från Jarlaberg eller? ;)

2009-08-12 @ 11:14:37
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0