Har skolan verkligen börjat än?

Det är så synd att fotograferandet blir lidande när man börjar skolan igen. Så för att fylla ut alla textinlägg blir det halvbra bilder upplagda som idag liknar en tidigare bild jag lagt upp.

Idag satte iallafall lektionerna sattit igång på riktigt. Direkt in i matematik C och källkritikens värld. Imorgon har vi bara två lektioner, men eftersom Kemi/Biologi läraren är pappaledig blir det bara en lektion. Börja 12 och sluta någon timme senare känns riktigt bra faktiskt. Efter det blir det shopping med tjejorna. Förhoppningsvis följer något med mig hem. Märk ordet något.

Ikväll blir det So you think you can dance. Jag börjar ju faktiskt dansa imorgon!!

Sudoku är kul ! Även om jag inte hade kommit så långt på detta. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0