Mer vuxenpoäng

Måndagar är så inte kul. 3 lektioner med nästan 1 ½ rast mellan varje, varav den senare vi inte kan äta på, utan bara sitta och vänta. Fast iofs är det skönt att få lite pluggtid.

Efter skolan blev det stan med Agnes och hennes boy innan jag och Agnes åkte till IKEA med pappan hennes. Jag älskar verkligen Ikea, det är bara hur kul som helst att springa runt där och plocka på sig saker. Eller det inte så jättekul om man bara ska ha en sak, för då är det omöjligt att hitta det, men ska man inte ha något speciellt och har mycket tid på sig är det underbart att bara vandra runt där inne bland alla möbler och tillbehör.
Med mig följde iallafall ett par örngott och en tvättkorg med hem, haha. Mer vuxenpoäng.

Imorgon är det en lång dag, så därför ska jag ta och gå och lägga mig nu !

HittadBild från lördagskvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0