Rädslan för tiden



Jag har jag vandrat runt som levande död. Jag har bara varit trött och irriterad hela dagen eftersom jag sov alldeles för lite inatt/imorse. Men trots det träffade jag Agnes och Angelika ett tag och snackade nostalgi. Angelika och jag har ju inte setts ordentligt sen vi slutade 9an, tänk vad tiden går fort.. Jag blir nästan lite rädd.

Nu är det söndag kväll och jag lider med de stackarna som börjar skolan imorgon. Jag har iallafall 3 hela sommarlovsdagar kvar! Som jag i och för sig ska spendera på jobbet. Tänk att hela sommarlovet redan gått. Återigen kommer rädslan för tiden.

Dags att sova nu tror jag. Snart iallafall. Typiskt att man blir pigg när man verkligen behöver sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0