Så himla nöjd

Hemma från dansen nu. Jag är fortfarande uppe i varv.

Danspasset började med att läraren säger att kursen inte alls har något med street att göra (som det står på hemsidan), utan att det mera är jazz, vilket gjorde att mina förhoppningar sjönk ordentligt. Men så fort vi satte igång med koreografin steg dom igen. Även om det är rätt mycket höftvikande och putande med brösten så är det riktigt sjukt kul ! Dessutom blir man riktigt tränad i hela kroppen eftersom vi har fyspass i början av lektionen varje gång.

Nej nu ska jag sova. Snart iallafall..

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaa. m

OHMYGOD, min nacke gjorde så jäkla ont när jag vaknade!!:(

2009-08-27 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0