Tiden går fort när man har kul

igårnatt invigdes min nya säng, vilket resulterade i att jag sov alldeles för länge in på dagen. Till slut gick jag upp, åt lite, tog ett bad och så småningom vandrade jag över till agnes för att fixa i ordning mig och äta middag innan Alexanders 18års fest. Jag blev klar lite för tidigt så drog in till stan utan agnes för att träffa lite folk i kungsträdgården, vilket var lite omöjligt ibland då det inte fanns någon mottagning i hela parken..

Agnes mötte senare upp mig i stan och vi åkte vidare ut till Alby. Lite läskigt där, men det var ju inte en själ ute på byn varken dit eller hem så vad ska man vara rädd för egentligen?

Festen var iallafall riktigt lyckad. Kul att träffa massa människor från förr i tiden också, oväntat att alla känner igen en. Det var till och med så kul att jag lyckades komma hem vid halv 5. Inte lika lyckad det. Men nu är jag pigg som en mört och ska påbörja min dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

snygg blogg ! :)

2009-08-16 @ 12:43:11
URL: http://jiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0