Here comes goodbye



Harry Potter var faktiskt bättre än förväntat, även om jag var nära på att börja gråta några gånger. HP var också bra, längesen jag var fick lite ensam tid med honom. Innan bion var vi hemma hos Sebbe ett tag, honom har jag inte träffat på 1 ½ år så det var också kul.

Nu har jag precis sprungit runt hemma hos både pappa och mamma och letat efter min mp3 överallt. Men den är helt borta, jag förstår inte vart jag har lagt den. Minst sagt irriterande kan jag säga.

Har hittat ett nytt bra band förresten, som heter Rascal Flatts. Lite udda musik kanske, men bra är dom. Här är min nya favoritlåt. Jag vet att det ser lite konstigt ut, men jag får inte skiten att fungera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0