Ett ynka andetag och allt förstörs

Idag var det aktivitetsdag i Hagaparken med skolan som nu har hela 3 årskurser (vi har bara varit 1or och 2or förut). Jag var inte speciellt taggad inför det, pga av min oro över vilka jag skulle hamna i samma grupp som. Självklart säkrades min oro när jag upptäckte att jag i princip inte hade någon jag kände eller ens visste vem det var i min grupp. Fast snyggingen själv var i min grupp så jag överlevde dagen genom att glo på honom, tihi. Jag lärde dessutom känna en trevlig prick i 3an.

Efter en lång dags slit med bland annat äggkastning och klädstaffet tog jag bussen hem och nu har jag precis packat klart väskan eftersom jag ska ut till grannens landställe över natten. (Lillasyster vill ha tomt hus så jag blev utkastad..)


haha noll fokus och snabb redigering. men jag var i brist på bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0