Vill man ha fint, får plånboken lida pin(t)

Rikard har precis åkt moppe hem i regnet, stackars pöjk. Innan han åkte hann han upptäcka att mammas cykel har blivit snodd, haha. Orka ta en tusen år gammal cykel. Han har dessutom lekt med min kamera som vanligt, du börjar bli bra på det gosse lilla.

Nu ska jag pysa hem till pappa och möblera om och städa i mitt rum eftersom jag har köpt ny, stor säng och massa annat skoj till rummet mitt. Jag tycker verkligen om att göra det fint hemma, speciellt i mitt rum. Det kommer bli supersnyggt !



här har vi negern själv ;o haha

Kommentarer
Postat av: Rikard

neger.. du e avundsjuk! :O

2009-08-13 @ 22:00:43
Postat av: elèen

Mja det är inte jag som känner honom, Ida var på G med honom förut typ tror jag. Haha han har iaf varit här hemma på middag, efter det ser jag honom heeela tiden ;) Så jag vet vem grabben är!

2009-08-14 @ 14:11:51
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0