Vart tog sommarlovet vägen?

Sprang ifrån jobbet en halvtimme för tidigt igår för att hinna med tåget mot Natalie där resten av tjejerna väntade. Vi spenderade kvällen med god middag och framför friidrotts VM innan So you thnk you can dance började. Jag blir bara mer och mer taggad på att börja dansa för varje avsnitt jag ser. Nästa vecka minsann! Hur som helst somnade vi väl runt 3 och imorse vaknade jag av att Elvira sa "Klockan är halv 12".

 Jag insåg snabbt att jag var väldigt försenad till att möta Agnes i stan (vilket skulle skke vid 12), så jag smsade henne och informerade henne om läget.

Efter en tripp på stan kom jag hem med nya nagellack, lie block och pennor och en söt tröja som blir bra till skolstarten imorgon. Tänk att hela sommarlovet redan har gått. Lite deprimerande måste jag säga. Dock lite kul att börja skolan igen måste jag erkänna...

Nog skrivet nu. Dags att krypa ner i sängen med sommarens sista godispåse och titta på jubileumsavsnitten av So you think you can dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0