Är det jullov eller?

Jag vet. Borde uppdatera oftare. Men jag har varit busy faktiskt.
I fredags var det julavslutning i skolan som firades med middag på Ciao ciao vid Odenplan på kvällen med några tjejerna i klassen, mysfaktor på det!
Lördagen spenderades hemma under dagen innan jag, Emelie, Ellen och Agnes drog på party på Gärdet. Väl där hade jag hur kul som helst och x-antal timmar senare landade jag i sängen och hann sova i ca 3 timmar innan det var dags att åka till jobbet ! yaaay. Efter 6 timmars jobb utan varken rast eller mat åkte jag hem och somnade tidigt.
Måndag då. Lång sovmorgon, därefter lång fotorunda och sedan lång buss/tåg-resa till Belinda. Hemma hos henne bakade vi pepparkakor och roade oss innan vi bjöd med Agnes på bio i Kista. Och ja, kista är långt bort åt tjotaheiti, men det var fullbokat överallt. Inte så konstigt kanske med en så bra film som Avatar var. Det är seriöst min nya favoritfilm!
Och så till idag. Tisdag minsann. Spenderat i princip hela dagen hos Agnes och även hennes söta kusin-barn Björn. Gulleunge på honom, jag älskar bebisar.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du och Belinda drar er verkligen undan från resten av oss, har vi gjort nått eller?

2009-12-24 @ 00:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0