Bästa lördagskvällen på länge

Gårdagen var sjukt kul. Vaknade vid 10 av ett sms från chefen som vad mig komma in till jobbet så fort som möjligt istället för att börja vid 1. Anlände dit vid 12 och jobbade ihjäl mig i 6 timmar innan jag fick åka hem. Var helt slut, så somnade nästan på bussen, men lyckades ta mig hem.

På väg hem hörde emelie av sig och bjöd in mig på en kväll hos henne. Tackade självklart ja och det är jag riktigt glad för. Även om de söta grabbarna svek oss så hade jag superkul hela kvällen, måste verkligen göra om det!!

Idag är jag helt slut. 6 timmars jobb och helkväll på det, det tar på krafterna. Har till och med värsta träningsvärken efter allt bärande på jobbet.. inte okej.

Dags att göra sig i ordning för middagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0