Skärp dig

En liten söt tant påminde mig imorse vid busshållsplatsen om att mina skor är trasiga och att jag borde köpa nya. Som om jag inte visste det lixom.. Så jag tittade faktiskt efter skor idag efter skolan! Men tyvärr hittade jag bara ett par i turk-butiken nere i hötorgets tunnelbanestation, dock är jag ärligt talat tveksam till att handla där..

När jag väl kom hem mötte jag pappa vid parkeringen och så åkte vi och hämtade mitt id-kort! Helt otroligt att jag äntligen, vid 17 års ålder, har skaffat ett.

Tog och sedan hemåt och därefter har jag spenderat kvällen bakom kameran, vid photoshop och även tillverkat knäck och chokladkola.

Härmar både nevnarien och elvira nu, men det blir så himla tufft med oskärpa!


Kommentarer
Postat av: pappa

"Tog och sedan hemåt"?

2009-12-18 @ 08:26:33
Postat av: Anonym

"Tog och sedan hemåt"?

2009-12-18 @ 08:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0