Julen i bilder

Istället för att jag ska sitta och skriva ner allt vad jag gjort under den senaste veckan får det bli ett sammanfattat textstycke och sedan får ett par bilder säga resten.
Vi börjar med förra onsdagen. Då var det till att gå upp i ottan och ta tåget till Dalarna och till halva släkten. Där spenderades sedan de följande 3 dagarna med julfirande, julmat och paketöppning. Under första halvan av lördagen befann jag mig på tåget hem och under lördagkväll och hela söndagen tog jag det bara lugnt; antingen ensam eller med Agnes. Måndagen anlände och jag och Agnes tog tidig buss till Forum där jag bytte lite julklappar och även inhandlade hårfärg och ny kofta. Sedan åkte vi hem och färgade håret på mig innan vi började göra oss i ordning inför kvällen då det var dags för födelsedags fest som sagt.
Svårt att välja bilder var det minsann, men här har ni några få.
Tidig morgonbild från tåget..
En av alla lador på mormor och morfars gård
Julens bästa bild, haha.
Morfar
Tyvärr inte bara mina pengar..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0