Titta noga nu

Det här är antagligen en av de få gånger ni kommer få se mig i klänning och dessutom klackskor! Något jag väldigt sällan har på mig av någon anledning... Ser väl helt okej ut ändå? Förstår inte varför jag aldrig använder det.

Hur som helst. Detta ska jag då ha på mig imorgon kväll då skolan har "Nobelkväll" och klädkoden är kavaj. tycker nog att det här passar bra till den koden.

Ikväll blir det den sista dansträningen. Även om jag inte riktigt föll för det och är hyfsad lättad så är det samtidigt lite tråkigt. Juste! Det är min namnsdag idag också! Sådeså.





Kommentarer
Postat av: your undercover secret lover

hello handsome !

2009-12-10 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0