Du är jävligt hot

Nu har jag börjat tappa läsare också. Det är ju inte bra inte. Men jag får väl skylla mig själv med tanke på att jag inte bloggar lite mycket längre. Men vill ni seriöst höra om vad jag gjort under dagen? ..Tänkte väl det.

Varannan torsdag slutar jag tidigt så iag bestämde jag och tjejerna oss för att gå på bio. Dock kunde Agnes inte följa med. Det blev filmen I taket lyser stjärnorna tillsammans med godis och läsk. Filmen var bättre än förväntat, jag både skrattade och grät. Bästa scenen var sex-scenen (haha) och när en snubbe sa ".. Du är jävligt hot". Ni kommer märka varför om ni ser filmen!

Jag har blivit beroende av min gamla dator också, stationär och bra. Det är otroligt vad mycket gamla bilder man hittar på folk där. Skojskoj. Här kan jag använda min webbkamera också, det är alltid skoj!


Jag saknar mitt mörka hår ><


Kärlek till att fota med "camen" va xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0