Jobbsökarsöndag

Idag är det söndag. No shit, tänker ni. Vem vet inte det lixom. Det känns ju i hela kroppen. Alla (läs: alla normala) sitter hemma och degar framför tvn/datorn. Vissa offrar sig även för pluggandet.

De senaste dagarna har jag spenderat med först Camilla &Angelina och sedan med Agnes. Båda kvällarna var myspys och riktigt skoj. Melodifestivalen sög lika mycket som det gör varje år. Tveksamt om jag kommer kämpa mig igenom den stora finalen i år.

Hur som helst. Idag ska jag söka jobb på Ica minsann. Bäst för dom att dom inser vilken fördel jag skulle vara för dom(haha), annars blir det jobbigt för mig. Men det ska väl gå bra och förhoppningsvis blir det klirr i kassan inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0