Löpning- och sprutskräck

Idag mötte jag två av mina värsta fobier. Att löpträna och ta en spruta. Löpningen hatar jag bara för att jag är så dålig på det, men man blir väl bättre med tiden antar jag..

Det var även dags för min andra Gardasil-spruta idag (dvs. livmoderhalscancer-vaccin) men apoteket hade slut på sprutorna. Gud älskar mig, tänkte jag, men ändrade snabbt inställning till honom då mamma kom ihåg att jag även behövde ta min andra gulsot-spruta. Fuuuuck. Efter att ha klämt sönder mammas hand och domnat bort i andra armen vandrade vi hemåt och jag insåg att nu bara har två sprutor kvar av Gardasil.. Efter det ska jag överleva alla livets sjukdomar med hjälp av mitt egna immunförsvar, sådeså!

Dags att avsluta Kemi-diagnosen (som förövrigt inte går bra alls utan google) och sedan sova.
Peace out y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0