Nostalgivecka

Hejhopp det stinker NH3 på tunnelbanan. Vad NH3 betyder vet bara jag och alla andra Nv-nördar.
Jag gillar inte att åka tunnelbana/buss när det är mycket folk, det är bara trångt och varmt och inte skoj alls. Speciellt inte när snygga killar klämmer sig ner alldeles för nära. Det funkar lixom bara inte. Jag kan inte tänka på något annat än att se bra ut då, vilket rubbar hela min morgon ritual att varva ner. Menmen, det är ändå lite trevligt i guess.

Hur som helst. Detta verkar vara någon slags nostaligivecka, för jag stöter på folk och saker från gamla dar. Vissa möten är kul,..andra inte.

Ikväll blir det väl plugg för min del (jätteovanligt..). Men möjligtvis hinner jag springa över till Statiol och unna mig en Ben & Jerry's. Vilket låter som en hyfsat bra onsdags-kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0