Värre än jag trodde

Dags för Gardasil-sprutan idag. Jag som är spruträdd kom även denna gång ihåg att den här sprutan gör mer ont än andra. Men när jag satt där, beredd att krama sönder pappas hand, och kände nålen tryckas in i min kära arm, gjorde det inte så ont. Konstigt, tänkte jag, och precis som jag kände lättnaden sprida sig i kroppen, DÅ kom smärtan och krampen i armen. Fyfan säger jag bara. Tyck synd om mig? Får jag även påminna er om att jag måste ta en till. -.-

Imorgon är det Kemiprov och möjligtvis svenska-redovisning. Det känns grymt bra inför kemi-provet för en gång skull. Dock borde jag planerat min tid bättre för svenska redovisningen. Men förhoppningsvis får jag göra min redovisning (på 10 fucking minuter om tråkigaste boken ever) efter lovet istället.

Nej nu ska jag ta en plugg-paus och titta på tv. Kanske unna mig lite chips också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0