It's been a while

Jahaja. Då har man fått de första betygen på gymnasiet. Känns helt okej för att vara första terminen (och efter att mamma tvingat mig att vara stolt över betygen). Men jag är ju som jag är, undervärderar alltid mig själv. Tror att jag kan bättre. Vilket jag kan..

Helgen var skoj som vanligt hos Belinda. Det spelades guitar hero world tour och jag insåg att jag är en gitarrtjej. Trummor var waaay too hard. Jag och Vivvi gjorde gjorde godaste pannkakorna till frukost, haha.

Nu ska jag snart ut och gå tror jag. Så fort jag hittat någon att gå med. Agnes blir ett bra offer.
Och förresten, imorgon sätter jag igång med löpträningen ! 5 km ska vara en enkel match om några veckor.

Mot telefonen och sedan ut i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0