Löpning är inte min grej

Har jag nämnt att klassen ska springa 5 km på tisdag? 5 fucking km. Jag blir andfådd bara av att tänka på det. Nej usch fy blä. Jag hatar att löp-träna. Det beror antagligen på att jag har noll kondition. Men ändå, jag ser verkligen inget underhållande i det. Man blir bara andfådd och får ont överallt -.- Hej knubbis.
Anyway. Jag och Vivvi drog iallafall in till gymmet idag (första gången på lääänge) för att springa just 5 km och ha en tid att slå på tisdag. Och jaa.. tiden jag fick ska jag inte ens nämna. Men helt slut var jag efteråt.

När löpningen var över kände vi att vi förtjänade lite fika. Det blev café blåbär vid odenplan. Myspysfaktor.

Nu blir det middag och sen lite guitar hero tror jag.
Pe u ess ess. (?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0