Schindler's List

Jahaja, då ligger man här efter en heldag med Belinda, mätt och belåten med Schindler's List rullandes i bakgrunden. Hemsk film det där, men något måste man väl glo på. Idag har jag som sagt varit med Belinda, och det var skoj ! Blev en tripp på stan, pannkakor och tv-tittande. Vi hann även med en kladdkaka, och det sitter ju aldrig fel precis.

Gårdagen var.. lika tråkig som de flesta söndagar. Alla är för trötta för att hitta på något så till slut hamnar man framför tv:n/datorn med en chipspåse. Inte bra Anna.
Juste. Jag har ju lovat mig själv att  börja träna ordentligt nu till våren och fixa min en snygg kropp.
Räknas det som ett nyårslöfte då kanske?



Bara omslaget skrämmer mig, (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0