Skitdag

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt och låg därför och snoozade i någon timme. När det var 3 minuter kvar innan jag var tvungen att gå upp somnade jag om och vaknade 2 minuter innan min buss skulle gå. Typiskt.

Fick tillbaka ett prov och en inlämnning idag också på NOn. Det gick väl sådär. Vad har den gamla, plugggalna, smarta Anna tagit vägen? Inte är hon här iallafall. Typiskt.

Sedan var det oförberett datakunskapsprov i Excel som inte heller gick så bra. Typiskt.


Det är nu jag behöver någon som muntrar upp mig, tack?

Kommentarer
Postat av: whatever, du fattar om du fattar :)

men gymsan dåå.. ta det lugnt, det kommer gå bättre snart "detta är bara början!" ;) <33

2009-01-13 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0