Skrivkramp

Fy skäms på mig. Jag har fått skrivkramp. Alltså kommer blogginläggen allt mer sällan. Och det är väl inte bra, inte. Nejnej (Hoppas jag, haha). Detta måste åtgärdas omedelbart.

Dagen har bestått av en enda lektion, som i och för sig var 3 timmar lång. Det var skönt. Jag överlevde dock med 2 chokladbollar.
Jag skulle egentligen träna efter skolan, men så blev det inte. Sen skulle jag egentligen följa med tjejorna och fota lite i stan. Så blev det inte heller, utan jag åkte hem och somnade i soffan med två tussbollar, a.k.a kattungar, på mig. Mysfaktor. Sedan en promenix och ögonbryns-noppning med Malin. Ännu en mysfaktor.

Imorgon blir det ungdomsmottagningen  med Ellen minsann! Ouuuuh. Spännande ! Nu blev ni nyfikna va. Men det är hemligstämplat. Säger vi.

Dags för mig att pysa upp till sängen nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ellen

Låter bra med hemlighetsstämplat. Mer mystiskt och spännande för alla "ovetande" haha :D

2009-01-27 @ 22:09:55
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0