Taggad eller vadå

Hej jag är riktigt hyper nu. Är hur jäkla taggad som helst inför imorgon. Någon som vet vad som händer då?! JO. Det blir en dagsresa till Romme minsann! det ni.

Juste. Idag var jag s.k "hårmodell", haha. Det var min brors flickvän som går frisörlinjen som behövde en frivillig att klippa. Och vem säger nej till gratis klippning lixom? Så nu är mitt hår 3 cm kortare och jag är faktiskt mer nöjd än vad jag brukar vara när jag klippt mig hos en "riktig" frisör. Så tack jossan!

Nu sitter jag här med min Half Baked Ben & Jerry's (otroligt att man kan bli beroende så fort) och kollar på tv. Ska snart gå och sova. Tidigt värre. Men ska man upp halv 5 så ska man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0