Visst är jag lite pedantisk?

Jag har upptäckt, eller snarare insett, att jag är rätt pedantisk av mig vilket land annat leder till att jag får lite halvpanik när saker och ting inte blir som planerat, eller när man helt enkelt inte planerar någonting utan tar dagarna som de kommer. Visst, det kan vara skönt ibland också, men jag föredrar att hålla ordning på allt.

Så för att hålla koll på livet jag håller kärt, åkte jag in till stan imorse när Elvira och Natalie åkt hem, för att inhandla en kalender. Jag gick runt i massor av butiker och jag gick även tillbaka till akademibokhandeln på sergels torg 3 gånger innan jag bestämde mig för en enkel, svart kalender. Ännu ett tecken på mitt pedantiska jag, eller så kallas det kanske beslutsångest...

Hur som helst. Kvällen igår med Natalie och Elvira var skoj. Vi tittade på So you think you can dance, och jag blev bara ännu mer sugen på att börja dansa, vilket jag i och för sig gör den 26 augusti. Sedan spelade vi Wii halva natten tills jag blev så trött att jag fick säga till de andra minst 3 gånger innan de stängde av, eftersom jag ville sova, haha.

Ikväll kommer kanske Rikard hit, men vi vet ju vad ordet kanske brukar betyda. Fast vi får väl hoppas på det bästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0