Inte lika kul längre...

Usch, fy och blä.

Idag var det verkligen ingen rolig dag på jobbet. Dagen började med att diskmaskinen inte gjorde som den skulle, så då drog jag ut proppen till avloppet (som jag är bedd att göra när maskinen inte funkar), vilket ledde till att hela diskrummet fylls med 10 cm högt vatten, plus att en del av vattnet rinner ut i korridoren, mot toaletten och in i köket. KUL måste jag säga. Samtidigt blev det iallafall stopp i toaletten så att den ständiga toalettkön försvann.

När jag sa till om vad som hade hänt var rörmokarna redan påväg. Kul att någon kunde ha sagt till mig att det var stopp i avloppet...

Hur som helst. Under tiden då diskmaskinen inte fungerade fylldes hela rummet med disk så när maskinen fungerade igen fick jag bråttom och råkade välta ner två stora, fina porslinsfat på golvet. Och till råga på allt skar jag upp 3 fingrar när jag plockade upp splittret.

Aja, jag fick inte sparken iallafall.
Kulkulkulkulkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0