Om ni bara visste..

Idag är det den bästa dagen på riktigt länge. Även om jag inte känner mig allt för exalterad i denna stund, så känns det ändå helt galet underbart att ha avslutat 1an. Dessutom med mvg i nästan alla ämnen. Och det känns jäkligt bra, även om det är långt ifrån något att skryta med. Med tanke på vilken skola jag går i. De "bästa" eleverna fick till och med pris. Jag var inte en av dom.. Någon som förstår nivån på kraven i skolan min?

Men iallafall. Jag är glad hur som helst.

Ikväll blir det middag på Bamboo City på drottninggatan med tjejorna. Det ska bli roligt som tusan!

Kommentarer
Postat av: pappa

du är grymt bra Anna! jag var var ganska bra i skolan - ¨men du ör bättre!

2009-06-13 @ 14:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0