Pengar är pengar

Snart är det dags att åka till jobbet, men först ska jag göra pannkakor och blogga lite!

I fredags var  det min första dag på jobbet och jag var hur nervös som helst. Jag kom dit och fick byta om innan chefen, som heter Emma, frågade om hon skulle skriva ner mina arbetsuppgifter åt mig, men jag tackade nej (ville ju visa mig abitiös med bra minne..). Det var dumt, det var hur mycket som helst som jag skulle komma ihåg. Men efter 7 timmars arbete den dagen kunde jag allt jag borde kunna, så jag lär mig fort antar jag.

Även om jag inte fick sälja glass som jag egentligen skulle göra hela sommaren så tycker jag att det jag gör nu är såå mycket roligare. jag får springa runt inne och ute bland alla bord, tända ljus, plocka undan och göra lite allt möjligt.Fast stå i kassan får jag inte göra än..

Hur som helst. Idag ska jag bara jobba i några timmar, men pengar är pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0