Sol och Bad

Idag vaknade jag skrikandes eftersom jag drömde att det kröp en 30cm stor spindel på mig. Haha, det var hemskare än det låter. Jag stannade kvar i sängen och slog på tv i några minuter innan Natalie smsade och frågade om jag vill följa med och bada. Och det ville jag ju såklart. Alby-badet i tyresö blev det tillsammans med Bryan. Först och främst åkte jag värsta omvägen, tog mig en timme istället för 20 minuter eftersom bryan inte sa att man kunde åka via tyresö centrum. Suuuck.
Anyway. Jag simmade super långt och fick lite färg. Sen spelade vi lite fotboll och hade det trevligt.

Nu har jag precis ätit min egenlagade mat och ska gå ut med Agnes strax. Vi två ska promenera till Kolonilotterna (vårt eget namn på en strand i närheten) och där ska vi bada Oscar, som är en hund.

Myyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0