Sommarlovsdag nr 5

Imorse vaknade jag vid 10 men eftersom alla andra jobbar eller sover såg jag ingen mening med att gå upp. Somnade om men vaknade en timme senare igen. Fortfarande ingen idé att gå upp. Jag vände på mig minst 30 gånger och blundade så hårt jag kunde, men sova gick inte.

Jag gick upp och satte mig vid tvn och väntade otåligt på att rikard skulle vakna så att han kunde pallra sig hit. Men han ville inte vakna minsann. 3 timmar senare gick jag och mötte honom, sen tittade vi på bones (som jag förövrigt älskar) och hade skoj. Efter det fick Belinda för sig att komma hit några timmar för tidigt, men det fick hon såklart göra. Rikard sprang till bussen och jag och Belinda inväntade Elvira och Natalie innan vi började laga mat.

Ytterligare några timmar senare satt vi mätta framför So you think you can dance och försöke tvinga i oss resterna av kladdkakan och pajen vi bakat.
Så nu efter en riktigt trevlig dag, kan jag gott somna 3 kg tyngre...


rikard lekte med min kamera och fångade sötnosen bianca på bild, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0