Uppe med tuppen

Jag har redan varit vaken i snart 2 timmar, hemskt va? Men så är det när man inte kan sova länge på morgonarna. Dessutom blev jag väckt av agnes som jag sov hos och som skulle iväg. Dock sitter jag fortfarande här hemma hos henne eftersom hon inte har åkt iväg än, haha.

Igår var det lan-kväll här igen, alla lanade utom jag och agnes, dvs. hennes bror med två vänner. De ligger minsann fortfarande och sover..

Idag ska jag kanske åka och bada med rikard och kanske grilla med honom och lite folk senare. Men det är bara kanske, vilket oftast betyder att det inte blir något. Jag tycker inte om det ordet.

Här har ni en fin bild på utsikten från lägenheten i lördags btw! (sämst mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0