Död råtta

Kände mig verkligen sjuk imorse när jag vaknade, men kände att jag inte borde missa de 4 lektionerna jag hade idag. Så jag pallrade mig upp och gick till bussen som vanligt. Till lunch var det lite körsång i aulan så under protest följde jag med tjejerna till kiosken vid tunnelbanan och köpte mat där. Vilket innebär mackor och sallader i alla former, vilket i sin tur resulterade i lite lunch för min del. Menmen.

På biologin började vi odla ärtor. Känns som om jag är tillbaka i 3an då jag tog hand om två larver som sedan blev fjärilar. Tufft som tusan.

Senare på japanskan kom sjukheten från imorse tillbaka, kände verkligen inte för att vara i skolan. Jag hoppas verkligen inte att jag åkt på syrrans feber.

Jag såg en död råtta igår på tunnelbanespåret, och idag såg jag samma lilla döda råtta ligga där ännu mer platt än igår. tyckte faktiskt synd om den. Otroligt att livet kan ta slut så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0