Eee PC

Dans idag på idrotten. Det var nog lika pinsamt för alla tror jag, dock roligt !


När jag kom hem anlände pappa ungefär samtidigt med ett stooort paket. Spännandespännande tänkte jag. Det visade sig vara en söt liten svart Eee pc-data. Tyvärr var den till lillasyster, men hon typ ville inte ha den så möjlligtvis kommer jag få den istället ! YAAAAAAY Snacka om glad jag är nu. Skulle vara asskönt, slippa släpa med min stora till skolan varenda dag och allt skulle bli så himla mycket smidigare. Får hoppas å det bästa :)

Anyway. Jag bakade nyss lite. Blir väl till att utforska datan lite och förhoppningsvis somna i tid ikväll för en gångs skull. Lång dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0