Jobba på donken

Nu har det äntligen(?) skett, jag har sökt jobb på Mcdonalds. Ja, ni läste rätt. Mcdonalds, aka Donken. Och grejen är, att jag redan 2 dagar efter ansökningen har varit på arbetsintervju. Min allra första arbetsintervju på mitt allra första jobb.
      Ingenting jag hade planerat egentligen, med tanke på alla dåliga rykten och så. Men vad fan, pengar är pengar. Är det så himla hemskt slutar jag ju bara.
Nu ska jag bara invänta det avgörande samtalet från chefen som väntas komma innan fredag, nervöst som tusan.

Eftermiddagen och kvällen har spenderats genom att bära runt på 10 månaders gamla Floyd. Sötaste ungen någonsin.
Grey's Anatomy nu!


Kommentarer
Postat av: ----------------

men kändes det bra då??!

2009-03-05 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0