Körskola med Kenta'

Tjolahopp!
Gissa vad jag gör? Jo, jag sitter nämligen och läser "körkortsboken" och "körhäftet" som jag nyligen köpt. Den senare blev inköpt idag efter min allra första körlektion någonsin. Spännandespännande.

Jag och mamma anlände till Globens trafikpedagoger runt 6 och togs emot av en muskulös, snaggad, piercad man som presenterade sig som "Kenta". Jag blev halvt panikslagen när jag insåg att det var med honom jag skulle ha min lektion. Kuuul, tänkte jag, det blir en timmes skräckslagen Anna bakom ratten och en utskällande Kenta brevid.
Men icke sa nicke, han visade sig vara en riktigt schysst och grym lärare.

Nu är det project runway och sedan blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: M

tar du redan körlektion och pluggar, det är 2 år kvar för dig?? :-OO

2009-03-04 @ 22:07:09
Postat av: M

Varför svarar du inte på min froga??

2009-03-08 @ 15:34:35
Postat av: Malin

det var inte jag som skrev de där vet du :p

2009-03-09 @ 21:13:28
URL: http://maliiiwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0