Sjuk på nytt

I fredags morse mådde jag verkligen inte bra, men eftersom jag redan hade köpt biobiljetter inför kvällen och antagligen inte skulle få gå om jag stannade hemma från skolan pallrade jag mig upp och kämpade mig igenom skoldagen med huvudvärk och feber. Efter skolan blev det en snabb träff med Agnes, sedan hem för att sova och vila ut mig inför bion.

Filmen som jag och tjejorna från klassen skulle se var en shopaholics bekännelser och den var riktigt rolig! Vi skrattade till och med i filmens sorligaste scen, vilket inte alls gjorde att alla runt om oss lackade.

Idag sov jag ovanligt länge och när jag till slut gick upp hamnade jag i soffan under en filt. Gårdagens feber är äntligen borta men nu har jag dock fått en hemsk förkylning. Vad är det här?!

Anyway. Jag kom nyss hem från Hanna, där vi och några tjejor från gamla klassen haft det trevligt. Nu ska jag bara invänta mammas hemkomst(?) och sen ska jag nog sova, förhoppningsvis är jag helt frisk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0