Snö-oväder och galen innebandy

Gulligt att det snöat så pass mycket under natten att 2 slussen-bussar på rad var inställda och 3 st mot gullmarsplan. Riktigt gulligt att jag fick stå ute i snöstormen i 30 min, verkligen.

Innebandy i frescatihallarna idag. Det var riktigt fruktat men visade sig vara riktigt roligt faktiskt. Om man bortser från alla smållar grabbarna fick stå ut med. Jag börjar ångra att jag inte började spela det för ett par år sen när jag hade chansen. Men träningarna på fredagar klockan 21.00 satte stopp för mina drömmar..

Imorgon blir det excel/word-prov, på fredag evolutions-inlämmning och matteprov på måndag.
Har jag sagt hur mycket jag älskar naturlinjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0