Söndag som alla andra

..Nästan. Stan imorse med Vivvi, puss på henne. Det blev tröjan jag inte hittade igår, en grå kofta (som jag hade bild på i något tidigare inlägg), och så hittade jag ett par skor som dock inte fanns i min storlek. En sak som var riktigt irriterande var att vägg i vägg med butiken skorna fanns i, låg en annan skobutik, som hade exakt likadana skor fast 100 kr dyrare. Lagom dumt av butiksägaren. Men snål som jag är, tänker jag vänta tills skorna kommer i min storlek på den billiga butiken, haha.

Anyway. Kom hem runt 3, kollade på American History X som Belinda tipsat om, och som var så bra som hon sagt. Sedan somnade jag. Sov ett tag, sedan middag och nu äre Beck på tv!


Koftan !

Kommentarer
Postat av: binna

haha jag kmr inte ihåg att jag gett det tipset, men bra är den asså :D fast fick kämpa för att inte somna nu när jag såg den. Hade ätit så mkt käk att jag var helt slut xD

2009-03-16 @ 19:30:11
URL: http://silentbutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0