Älskade bror

Igår var det friluftsdag. Jag hade riktigt kul även om det var sjukt varmt och jag brände sönder mina armar.. På bilderna ser ni vår fina pyramid som självklart slutade i en riktigt mogen böghög.

Tisdag idag och det var dags att träffa Simon. Första gången på säkert ett halvår. Gud vad jag har saknat honom. Vi möttes upp i nacka forum där vi tog en fika och sprang fram och tillbaka, upp och ner och runt i butiker. Vi pratade om allt mellan himmel och jord innan vi mötte upp hans flickvän och åkte med hans bil hem till mig. Väl hemma hälsade dom på mina kissemissar innan de for hemåt. Kärlek till dig storebror säger jag bara. Vänta bara tills jag står där med en bebisbild på dig på ett plakat när du springer ut ur skolan din.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0