Dags att vinna på lotto nu va?

Idag var det engelska nationella som gällde. Läs-och hörförståelse. Vissa delar gick inte bra alls, andra väldigt bra. Men det är så det ska vara, eller hur?

Efter skolan hade jag planer med rikard, men pojken blev sjuk så vi omplanerade tills imorgon. Trevligt värre !

Istället har jag spenderat min eftermiddag med att söka information om objektivet jag skrev om häromdan, (Sigma 70-300mm APO f/4-5.6 APO DG Macro). Jag vill SÅ gärna ha det.  Jag tänker på det  dygnet runt. Geekigt jag vet.
Har kollat lite på vad det kostar att flyga till St. Lucia också, dit jag och tjejgänget i skolan antagligen ska till nästa år. Jag är grymt sugen på att dra dit med dom, kommer bli hur kul som helst. Dock kostar det en del.. boende har vi gratis, men flygbiljett, mat, och annat skoj kommer kosta massor. Bara att börja spara anna åström!







Kommentarer
Postat av: SuperVera

haha gumman då, inte antagligen, vi ska dit! så är det bara! det har jag bestämt, så de så! <33

2009-05-09 @ 13:00:42
URL: http://vivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0